teisipäev, 16. juuli 2013

Nagu näha, ...

.... pole ma siia väga pikka aega midagi kirjutanud. Püüan kiires korras siis kokku võtta, mis vahepeal on juhtunud. Kui rohkem viitsimist, kirjutan välja toodud teemadel pikemalt.

1) Käisin Soomes sõbrannel külas. 
2) SCHILLING - Kilingi-Nõmmes toimuv ilusa muusika festival - toimus 6. juulil. Käisin ka!
3) Schillingi pinksivõistlus 2013 - saavutasin naiste arvestuses auväärse kolmanda koha.
4) Kihnu Mere Pidu 2013 - toimus 12.-14. juulil Kihnu sadamas. Olin esimest (ja võib-olla ka viimast) korda vabatahtlik lastetelgis.
5) Kirjutasin end eile, 15. juulil tagasi Saarde valla elanikuks. Nii nõme tunne on. Tunne on sama nõme kui siis, kui ma end Kihnu sisse kirjutasin.. Samas pean tunnistama, et Kihnu sisse kirjutamisega kaasnesid mul teatud sorti eelised teiste massakate ees, kes ei olnud Kihnu sissekirjutusega... Kas ja missugused eelised kaasnevad mul Saarde valla elanikuna, seda näitab aeg.

Kommentaare ei ole: